Adamowo p.odg. | |||||||
X | Pociąg | Z | Przyjazd | tor | Odjazd | Do | Uwagi |
M 151 | P.p.o. | 0:06 | 1 | 0:06 | Str | ||
M 1501 | P.p.o. | 0:11 | 1 | 0:11 | Str | ||
M 562 | Str | 0:15 | 2 | 0:15 | Dsk | ||
M 5102 | Str | 0:18 | 2 | 0:18 | P.p.o. | ||
TG 1591 | P.p.o. | 0:18 | 1 | 0:18 | Str | ||
SP 15001 | P.p.o. | 0:25 | 1 | 0:25 | Str | ||
M 653 | Dsk | 0:28 | 1 | 0:28 | Str | ||
SP 51002 | Str | 0:36 | 2 | 0:36 | P.p.o. | ||
TG 5192 | Str | 0:43 | 2 | 0:43 | P.p.o. | ||
M 1503 | P.p.o. | 0:43 | 1 | 0:43 | Str | ||
M 564 | Str | 0:47 | 2 | 0:47 | Dsk | ||
M 5104 | Str | 0:51 | 2 | 0:51 | P.p.o. | ||
M 655 | Dsk | 1:01 | 1 | 1:01 | Str | ||
TZ 1581 | P.p.o. | 1:03 | 1 | 1:03 | Str | ||
M 1505 | P.p.o. | 1:06 | 1 | 1:06 | Str | ||
M 5106 | Str | 1:13 | 2 | 1:13 | P.p.o. | ||
O 5651 | Str | 1:18 | 2 | 1:18 | Dsk | ||
SP 15003 | P.p.o. | 1:25 | 1 | 1:25 | Str | ||
O 6552 | Dsk | 1:33 | 1 | 1:33 | Str | ||
SP 61004 | Str | 1:39 | 2 | 1:39 | P.p.o. | ||
TZ 5182 | Str | 1:46 | 2 | 1:46 | P.p.o. | ||
M 512 | Str | 1:51 | 2 | 1:51 | P.p.o. |
Bartoszów | |||||||
X | Pociąg | Z | Przyjazd | tor | Odjazd | Do | Uwagi |
M 151 | Knd | 0:02 | 1 | 0:03 | P.p.o. | ||
M 1501 | Knd | 0:07 | 1 | 0:08 | P.p.o. | ||
TG 1591 | Knd | 0:16 | 1 | 0:16 | P.p.o. | ||
M 5102 | P.p.o. | 0:21 | 2 | 0:25 | Knd | ||
SP 15001 | Knd | 0:23 | 1 | 0:23 | P.p.o. | ||
M 1503 | Knd | 0:37 | 2 | 0:40 | P.p.o. | ||
SP 51002 | P.p.o. | 0:38 | 1 | 0:38 | Knd | ||
TG 5192 | P.p.o. | 0:45 | 1 | 0:45 | Knd | ||
TZ 1581 | Knd | 0:50 | 2 | 0:56 | P.p.o. | ||
M 5104 | P.p.o. | 0:54 | 1 | 0:55 | Knd | ||
M 1505 | Knd | 1:02 | 1 | 1:03 | P.p.o. | ||
M 5106 | P.p.o. | 1:16 | 1 | 1:17 | Knd | ||
SP 15003 | Knd | 1:23 | 1 | 1:23 | P.p.o. | ||
SP 61004 | P.p.o. | 1:41 | 1 | 1:41 | Knd | ||
TZ 5182 | P.p.o. | 1:48 | 2 | 1:56 | Knd | ||
M 512 | P.p.o. | 1:53 | 1 | 1:54 | Knd |
Dysków | |||||||
X | Pociąg | Z | Przyjazd | tor | Odjazd | Do | Uwagi |
M 562 | A.p.o. | 0:16 | 1 | lokomotywa do M 653 (0:27), Skład do M 653 (0:27) | |||
M 653 | 1 | 0:27 | A.p.o. | lokomotywa: Ok1 (Ok1), Skład: lokalny (lokalny) | |||
M 564 | A.p.o. | 0:48 | 1 | lokomotywa do M 655 (1:00), Skład do M 655 (1:00) | |||
M 655 | 1 | 1:00 | A.p.o. | lokomotywa: Ok1 (Ok1), Skład: lokalny (lokalny) | |||
O 5651 | A.p.o. | 1:19 | 2 | lokomotywa do O 6552 (1:32), Skład do O 6552 (1:32) | |||
O 6552 | 2 | 1:32 | A.p.o. | lokomotywa: Ty2 (Ty2), Skład: lokalny (lokalny) |
Kend | |||||||
X | Pociąg | Z | Przyjazd | tor | Odjazd | Do | Uwagi |
M 151 | 1 | 0:01 | Brt | lokomotywa: Ok1 (Ok1), Skład: lokalny (lokalny) | |||
M 1501 | 1 | 0:06 | Brt | lokomotywa: Ol49 (Ol49), Skład: osobowy (osobowy) | |||
TG 1591 | 4 | 0:14 | Brt | lokomotywa: Tp4 (Tp4) | |||
SP 15001 | 2 | 0:22 | Brt | lokomotywa: SP45 (SP45), Skład: pospieszny (pospieszny) | |||
M 5102 | Brt | 0:26 | 1 | lokomotywa do M 1503 (0:36), Skład do M 1503 (0:36) | |||
M 1503 | 1 | 0:36 | Brt | lokomotywa: Ol49 (Ol49), Skład: osobowy (osobowy) | |||
SP 51002 | Brt | 0:39 | 2 | lokomotywa do SP 15003 (1:22), Skład do SP 15003 (1:22) | |||
TG 5192 | Brt | 0:46 | 4 | ||||
TZ 1581 | 3 | 0:48 | Brt | lokomotywa: Ty2 (Ty2) | |||
M 5104 | Brt | 0:56 | 1 | lokomotywa do M 1505 (1:01), Skład do M 1505 (1:01) | |||
M 1505 | 1 | 1:01 | Brt | lokomotywa: Ol49 (Ol49), Skład: osobowy (osobowy) | |||
M 5106 | Brt | 1:18 | 1 | ||||
SP 15003 | 2 | 1:22 | Brt | lokomotywa: SP45 (SP45), Skład: pospieszny (pospieszny) | |||
SP 61004 | Brt | 1:42 | 2 | ||||
M 512 | Brt | 1:55 | 2 | ||||
TZ 5182 | Brt | 1:58 | 1 |
Pawłowo p.odg. | |||||||
X | Pociąg | Z | Przyjazd | tor | Odjazd | Do | Uwagi |
M 151 | Brt | 0:04 | 1 | 0:05 | A.p.o. | ||
M 1501 | Brt | 0:09 | 1 | 0:10 | A.p.o. | ||
TG 1591 | Brt | 0:17 | 1 | 0:17 | A.p.o. | ||
M 5102 | A.p.o. | 0:19 | 2 | 0:20 | Brt | ||
SP 15001 | Brt | 0:24 | 1 | 0:24 | A.p.o. | ||
SP 51002 | A.p.o. | 0:37 | 2 | 0:37 | Brt | ||
M 1503 | Brt | 0:41 | 1 | 0:42 | A.p.o. | ||
TG 5192 | A.p.o. | 0:44 | 2 | 0:44 | Brt | ||
M 5104 | A.p.o. | 0:52 | 2 | 0:53 | Brt | ||
TZ 1581 | Brt | 0:58 | 1 | 1:01 | A.p.o. | ||
M 1505 | Brt | 1:04 | 1 | 1:05 | A.p.o. | ||
M 5106 | A.p.o. | 1:14 | 2 | 1:15 | Brt | ||
SP 15003 | Brt | 1:24 | 1 | 1:24 | A.p.o. | ||
SP 61004 | A.p.o. | 1:40 | 2 | 1:40 | Brt | ||
TZ 5182 | A.p.o. | 1:47 | 2 | 1:47 | Brt | ||
M 512 | A.p.o. | 1:52 | 2 | 1:52 | Brt |
Strumień | |||||||
X | Pociąg | Z | Przyjazd | tor | Odjazd | Do | Uwagi |
M 151 | A.p.o. | 0:07 | 3 | lokomotywa do M 562 (0:14), Skład do M 562 (0:14) | |||
M 1501 | A.p.o. | 0:12 | 1 | lokomotywa do M 5102 (0:17), Skład do M 5102 (0:17) | |||
M 562 | 3 | 0:14 | A.p.o. | lokomotywa: Ok1 (Ok1), Skład: lokalny (lokalny) | |||
M 5102 | 1 | 0:17 | A.p.o. | lokomotywa: Ol49 (Ol49), Skład: osobowy (osobowy) | |||
TG 1591 | A.p.o. | 0:19 | 4 | lokomotywa do TG 5192 (0:41) | |||
SP 15001 | A.p.o. | 0:26 | 1 | lokomotywa do SP 51002 (0:35), Skład do SP 51002 (0:35) | |||
M 653 | A.p.o. | 0:29 | 3 | lokomotywa do M 564 (0:46), Skład do M 564 (0:46) | |||
SP 51002 | 1 | 0:35 | A.p.o. | lokomotywa: SP45 (SP45), Skład: pospieszny (pospieszny) | |||
TG 5192 | 4 | 0:41 | A.p.o. | lokomotywa: Tp4 (Tp4) | |||
M 1503 | A.p.o. | 0:44 | 1 | lokomotywa do M 5104 (0:50), Skład do M 5104 (0:50) | |||
M 564 | 3 | 0:46 | A.p.o. | lokomotywa: Ok1 (Ok1), Skład: lokalny (lokalny) | |||
M 5104 | 1 | 0:50 | A.p.o. | lokomotywa: Ol49 (Ol49), Skład: osobowy (osobowy) | |||
M 655 | A.p.o. | 1:02 | 3 | lokomotywa do M 512 (1:50), Skład do O 5651 (1:17) | |||
TZ 1581 | A.p.o. | 1:04 | 4 | lokomotywa do O 5651 (1:17) | |||
M 1505 | A.p.o. | 1:07 | 1 | lokomotywa do M 5106 (1:12), Skład do M 5106 (1:12) | |||
M 5106 | 1 | 1:12 | A.p.o. | lokomotywa: Ol49 (Ol49), Skład: osobowy (osobowy) | |||
O 5651 | 1 | 1:17 | A.p.o. | lokomotywa: Ty2 (Ty2), Skład: lokalny (lokalny) | |||
SP 15003 | A.p.o. | 1:26 | 1 | lokomotywa do SP 61004 (1:38), Skład do SP 61004 (1:38) | |||
O 6552 | A.p.o. | 1:34 | 1 | lokomotywa do TZ 5182 (1:45), Skład do M 512 (1:50) | |||
SP 61004 | 1 | 1:38 | A.p.o. | lokomotywa: SP45 (SP45), Skład: pospieszny (pospieszny) | |||
TZ 5182 | 4 | 1:45 | A.p.o. | lokomotywa: Ty2 (Ty2) | |||
M 512 | 3 | 1:50 | A.p.o. | lokomotywa: Ok1 (Ok1), Skład: lokalny (lokalny) |